Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní kultura - od obecného pojetí ke konkrétnímu případu
Haratická, Markéta ; Kuchař, Pavel (vedoucí práce) ; Čížek, Tomáš (oponent)
Tato práce se věnuje problematice firemní kultury. První část se zabývá obecným pojetím firemní kultury, jejím vymezením, strukturou a vlivy, které na ni působí. Je zde zmíněn její pozitivní i negativní dopad na člověka. Na konci první části je popsáno několik vybraných typologií a rozdělení kultury. Autorka uvádí, ke kterému pojetí firemní kultury se osobně přiklání a ze kterých poznatků vychází při svém výzkumu. Samotnému výzkumu je pak věnována druhá část práce. Je zde popsán jeho průběh a výsledky, ke kterým autorka dospěla. Charakterizuje kulturu ve firmě a zjištěné informace strukturuje podle jednotlivých složek. Znázorňuje kulturu ve firmě i na základě jejího zařazení podle vybraných typologií. Cílem celé této práce je představit téma firemní kultury a poukázat na její praktický význam.
Innovationskultur in kleinen und mittleren Unternehmen. (Innovation culture in small and medium-sized enterprises)
Ulsamer, Frank ; Nový, Ivan (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent) ; Kučera, Jan (oponent) ; Voit, Eugen (oponent)
Předložená práce zprostředkovala vhled do kultury organizace a do inovativního chování malých a středních firem (MSF) v počáteční fázi inovačního procesu. Použitá metoda "Typologie firemní kultury" atestovala u zkoumaných MSF projevenou rodinnou kulturu a v sídle firmy dodatečně ještě inovační kulturu. Na základě použití badatelské metody "Grounded Theory" byla vyvinuta pro MSF teorie s názvem "Kultivace inovace", která se skládá ze tří procesních kroků. První procesní krok "Představení způsobu myšlení (Mindset)" určuje a zakotvuje žádané kulturní hodnoty. Druhý procesní krok "Organizovat inovaci" určuje organizační zodpovědnosti. Nakonec třetí procesní krok s názvem "Struktura innovace" dodává různé známé měké faktory pro zlepšení inovační kultury.
Corporate Culture of Vodafone Czech Republic a.s.
Štalmachová, Ivana ; Džbánková, Zuzana (vedoucí práce) ; Soukupová, Jana (oponent)
Firemní kultura je důležitým indikátorem dlouhodobé úspěšnosti podniku. Představuje soubor hodnot, norem a postojů, které se formují v procesu vzájemní interakce její členů a významným způsobem ovlivňují všechny vnitropodnikové procesy a činnosti i vztahy s okolím. První část diplomové práce se věnuje popisu firemní kultury z teoretického hlediska, co zahrnuje definici pojmu, charakteristiku a typologii firemní kultury, její vztah k řídícím procesům firmy a taky změny firemní kultury. Druhá část je zaměřená na popis a analýzu firemní kultury společnosti Vodafone Czech Republic a.s. Pozornost je věnovaná její vazbě na strategii společnosti, jednotlivým prvkům firemní kultury a jejím projevům v interní komunikaci a ve vztahu k zaměstnancům. Samostatní část tvoří problematika společenské odpovědnosti, která je nedílnou součástí firemní kultury společnosti. Závěr patří zhodnocení firemní kultury Vodafonu s důrazem na její sílu a výhody a nevýhody z ní vyplývající.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.